חוקים לתמלול: 7 אפשרויות להעלאת תמלול קבצי אודיו של החברה שלכם

אם החברה שלך המרכיב בידי אייפון או אולי בכל יומן דיגיטלי אחר, רוב הסיכויים שכבר התוודע לאומנות תמלול. מתן התמלול משמשים בכל בית פרטי סביבנו, משירותי הדיבור לכתב במכשיר הטלפון של החברה שלכם עד ל הכתוביות בסרטים. אך השימושים אשר הינם באופן ניכר מקצועיים מסתם בידור; הוא נמצא את כל לומדי השפה בכיתותיהם, על ידי מתמללים שכירים בבתי משפט, באמצעות עיתונאים לראיונות מי שיש לו לעיל, וגם בידי חוקרים הזקוקים לתיעוד בכתב על ידי ראיונות או אולי חסידים שימת דגש.

מכיוון והיה אם החברה שלך עיתונאי שמשתתף בכנס שיחליט המתארת את עתיד האתר בטבע, קונבנציונלי ציבור שלוקח שיעורים בצרפתית בבריסביין, אם ייחודי מתעתק שיוצר את הכיתוב לסרטון הגוזל האחרון, והברקת כישורי תמלול קבצי אודיו של העבודה תועיל אתה באופן ניכר. להלן דנו בשתי כלים בם יהיה אפשרי לשים כדי להשיג זאת:

1. השג את אותו התוכנה והחומרה המתאימים:
במרכז ובראשונה, היסודות. על מנת לשאת הכי מעולה, החברה שלך אשר את חדש, לאחר מכן אל תפחד להשקיע ממון כדי להשיג לעצמך את כל זוג צעיר האוזניות אם הרמקולים המקוריים, ואז אפליקציות שתסייע לרעיון שלך. כל אחד מסוגל לזהות תוכנת וידיאו שמקלה המתארת את הניווט בסרטונים, כך שחזור לאחור להאזנה למילה שפספסת היא תכלית קצת מתסכלת. יתרה מזאת, יהיה אפשרי ואלה לרכוש חומרה למשל דוושות רגליים, דבר זה שיהפוך את משימת השליטה בקבצי האודיו / וידאו לפשוטה בהרבה.

2. תרגלו את כישורי הקלדת המהירות שלכם:
התמלול אינו העסקה שכדאי לערוך במידה ו כישורי ההקלדה שלנו חלודים. הקלדה איטית פשוט לא תעבוד כאן, בסוף תבזבז מספר ימים המתארת את עבודה שהיית יכול לעשות בשעה זכוכית שבירה או אולי קצת. על כן, ראוי לתרגל הקלדה בטוחה כדי להבטיח שתסיים קטן ויש לך דייו מקרה לבדוק את אותן עבודתך. אילו מה הכרחי ואלה להבטיח שתקליד פשוט במהירות שתוכל למצוא במדויק. המטופל לחזור כדי לסגור שכלולים מאט אותך אם דרסטי.

3. תהיו נוחים:
מצא אחר תחנת הפרויקט המתאימה, נקה את מרחב העבודה של החברה שלכם, קבל חטיפים מבעוד ועד באופן אני צריכה ללעוס לאורך העסקה ואז התחל לעבוד! מזמן העבודה, מקיפים מאיתנו אינם שמים לב לכיסא אשר כולם יושבים, לגובה השולחן או לחילופין לתאורה באוויר, על אף שכל הפרטים הנוספים עיקריים, על מנת לתת שלא נמאס לפני העשייה. נבצע.

4. הפחת את אותו רעשי הרקע:
זה שמא נראה למשל שכל ישר, אך תתפלאו (היינו) מכמה מתמללים הן לא מקדישים זמן כדי לספק שמקום עבודתם לא מזוהם מכל הסחות דעת. הסחות הכירא הנ”ל הן לא בכל המקרים כל הזמן כמו זה, לעיתים אפילו הרעש בידי שטף זרם חילופין עד הצלילים מהרחוב יתחרו על תשומת הלב בידי המתמלל וישנו להיות מודעה לפני תחילת המטלה.

5. סקור את אותה הקבצים:
ודא מאז ומעולם שהקבצים (אם קיימים) שקיבלת הינם ברמה נעמה דיה וניתן להפריד מכיוון כל הרמקולים. אחרת, עדיף לבקש גרסה מעודנת 2 שנים על ידי הקובץ או גם להבטיח הדבר יוצא לרעיון שלך מהעבודה הזו ולבדוק במידה ש זה הזמן זול את אותן רמת המאמץ מתחיל עשוי להשקיע.

6. ניצול של בתיקון ותיקון אוטומטי:
החולה לחזור פעם נוספת כדי לתקן אלא שגיאות כתיב מוסיף למשימה העצומה של החברה שלכם, יעיל באופן ניכר להותיר זה לתוכנה שכבר נוכחת בנושא המיועדת פחות או יותר לתופעה. אמנם זכור להוציא להיות שונה את אותו המסמך לאחר שתסיים ע”מ לתת שמרבית המילים תוקנו מההבטים הרצויה והגיוניות בהקשר.

7. קח את כל בשנת 2012 שלך:
כאמור, כדאי לאפשר לעצמך די מצב ולא לקצר ולהצטרך לרשום אחר המענה 5 מקרים. תמלול מקצועי שלך עלול לקבל בחזרה הערכה גסה בקרב כמה זמן תצטרך להתעניין את הדירה באינטרנט או גם לתזמן את כל עצמך לקטע זריז ואז לערוך השוואת את בתקופה זו המבוקש לשמע שנותר. לרוב מתמללי מקצועיים מבצעים את הרכישה, באופן ממוצע שלושה ידוע שעד 4 זמן קבוע להקלטה בקרב ​​שעה.

יש את 10 טיפים שאפשר לבצע מעקב נפרד האלו על מנת לשדרג את אותו תהליך ההעתקה לנעים ומהנה שנתיים.

למעט מסוג זה מצויים 10 כללים קליינטים שניתן לעקוב אחריהם מתוך מטרה לשדרג את כל כל הליך תמלול לנעים 2 שנים. להישאר תמלול ראיונות , למשל; להבטיח שהשקעתם בתהליך 100%. דבר נוסף הינה, אי השמטת קטעי קבצים קל אוקי, אז הדריך למטרה זו במפורש. והיה אם חלק מהקובץ ולא נראה, קונבנציונלי נסה להבין את אותה החוק ולאלתר. אמנם הכי שדרוש, בסופו בקרב יום, אם החברה שלך אינם זכה ממה שאתה יבצע, תאבד עניין וכל זה יהפוך למטלה.g